Comments

Log in with your itch.io account to leave a comment.

Viewing most recent comments 44 to 83 of 253 · Next page · Previous page · First page · Last page

How do I play it JuDelCo

look at my post and you will see how :)

(-2)

how do i play!!!!

(-1)

look at my post and you will see how :)

look at my post and you will see how

how do i start to play?

how the heck do i get in the dang game or download it >:(

(+1)

it no work

(-2)

you

(+1)

hi

(+1)

it gets relay dark

(+1)(-1)

how do you play

(+2)

HEY I LUV IT

THX

(+1)

Very Relaxing

(+1)

i cant play it

(+1)

i cant play it

(+1)

how do i play i downloaded it :(

(+1)

i downloaded it but how to play

(+1)

so this time i wanted to go for something massive, i made a massive ant colony and well......totally annihilated the other 3 people lol (yeah, that thumbnail is literally from my letsplay lol)

Also, props to the devs for thinking of the pattern they would form, very clever!

(+3)

How do I download this game?

TRU I CANT DOWNLOAD

(+3)

hey this game is amzing

(+1)

how do you start

(+1)

how I play



wut is dis

did is discord

slurp

i got a win in my first try

"slurp" noice

anybody???

anybody???

i needs help... sombody help plz

y dis no let me play??

me too

ssundee is the best ever his video on this was basically my tutorial

lol i watched that too and i came here yay

m2

(+1)(-1)

ssundee if u see dis plz reply

(+1)(-1)

your a noob

(+1)(-1)

jkhugfghjghjlhjkgyhfjtytytytytytytytytytyifgfgfgfgfgfgykgtykgvfytgftgvh

jgkgfgdghdghdfhdfdf

uiouthygl.['L|
o[.pi,8myhbftdehvdghbnmm./;k

nice mental breakdown sir

(-2)

i like turtles

(-1)

only on crobook

(-1)

I am kevin 

please tell how

(+1)
help how do I play?

I have know ide

yeah how to u play the game

LOL!!!

read the controls

Viewing most recent comments 44 to 83 of 253 · Next page · Previous page · First page · Last page